Anidar vól dir ficar. Anidar símbols vól dir ficar uns a dintre dels altres.
MÈTODE A _ Des del global fins al local.
- Crear un nou símbol. Diguem-li GLOBAL.
- A dins del símbol GLOBAL, editant(o sigui ficant-nos a dins de GLOBAL), crear un altre símbol, diguem-li LOCAL. (o sigui que dintre de GLOBAL fabriqueu el LOCAL).
[NOTA: Aquest mètode seria l'equivalent a crear una carpeta A i dintre de la carpeta A crear una altra carpeta B]
MÈTODE B _ Des de lo local fins a lo global _ embolcallant

- Crear un nou símbol.
- [Opcional] Dibuixar i/o afegir altres símbols.
- Ho sel·leccionem tot i ho convertim en símbol.
MÈTODE C _ Crear per separat i ficar un a dintre de l'altre.
- Crear dos símbols per separat.
- Extreure(cortar) un dels dos símbols i enganxar(pegar) a l'interior de l'altre.
[NOTA: A Windows seria com crear dos carpetes per separat i després ficar arrossegant la carpeta B dins de la A].
UTILITAT DE L'ANIDAMENT DE SÍMBOLS
- Empaquetar símbols junts de tal manera que quedin lligats i que poguem otorgar-li un moviment al paquet sencer(com per exemple traslacions d'un cotxe).
- Anidar instàncies per programar amb Action Script.
- Composar moviments.
0 comentarios:
Publicar un comentario